Spørgsmål og svar til din regning og betalinger

Få svar på de mest stillede spørgsmål

Find svar på spørgsmål til din regning og betaling

Hvorfor stemmer beløbet på min regning ikke?

  • Din forsikring er ændret til en nyere version midt i en måned, efter du har talt med os. Du har derfor fået udbetalt de penge, du har betalt for meget for din gamle forsikring, og er blevet opkrævet for de tilsvarende dage for din nye forsikring.
  • Du har købt et nyt produkt, der er sat i kraft midt i en måned, derfor bliver beløbet "skævt" på første opkrævning. Læs mere om den første regning her.
  • Du har udvidet din forsikring med en tillægsdækning. Vi har tilpasset ændringerne og sendt en ny opkrævning til dig.
  • Vi opkræver statsafgifter og lovbestemte bidrag som f.eks. naturskadeafgift og bidrag til Garantifonden. Du kan læse mere om gebyrer og statsafgifter her.
  • Du er flyttet - det kan have betydning for prisen på din forsikring.
  • Du har valgt at skifte fra årlig til månedlig betaling. Førstkommende månedlige opkrævning kan i nogle tilfælde dække over 2-3 måneder afhængig af tidspunktet for tilmelding til betalingsservice eller MobilePay.

Find svar på flere spørgsmål til regning og betaling herunder.

  • Spørgsmål til din regning

    Spørgsmål til betaling

  • Betalingsservice

    MobilePay