Mød vores kunder

Nova ville hverken spise eller drikke

Tilbage til kundeoplevelser

“Dyrlægeregninger er jo ofte store, så det var godt, at vi havde en hundesygeforsikring”

Da Morten Linkimers hund, Nova, en forårsdag pludselig hverken ville spise eller drikke, tog han hurtigt kontakt til en dyrlæge. Her kunne de konstatere, at Nova desværre havde fået betændelse i halsen, hvilket krævede yderligere undersøgelser og en operation. Nova blev heldigvis hurtigt rask igen.

“Da vi fik regningen fra dyrlægen, tog jeg selvfølgelig hurtigt kontakt til Alka, hvor vi har Nova forsikret. Jeg sendte regningerne ind til dem, og kun et par dage efter var pengene overført til min konto. Det var en nem og upåklagelig proces, hvor alt gik, som det skulle, ” fortæller Morten Linkimer.

Hurtig proces fra anmeldelse til erstatning
Den hurtige proces med at få bevilliget erstatning for hundens dyrlægebesøg gjorde indtryk på Morten.

“Man hører somme tider om forsikringssager, hvor det tager utrolig lang tid, før man får erstatning. Det var heldigvis ikke tilfældet med os. Det er jo ofte mange penge, man betaler hos dyrlægen, så derfor var det rart, at alting gik så stærkt som det gjorde hos Alka, ” afslutter Morten Linkimer fra Høje Taastrup.