Medlemskontaktcenter

Kontakt info: 70 30 12 20 - info@medlemskontakt.dk      
Mandag - Torsdag: kl. 15:00 - 20:00
Fredag: kl. 11:00 - 16:00

Engelholm Allé 1 - 2630 Høje Taastrup

Medlemskontaktcentret er et callcenter, der blev etableret i 2013 af en række LO-forbund. Vi er udelukkende til for forbundene, har derfor et godt kendskab til medlemmer i fagforeninger overalt i Danmark.

Hvad kan vi?

Hvis du har en opgave, som ikke er nævnt, så tag endelig fat i os alligevel - mon ikke vi kan finde en løsning.

Resultater

  • 20,9 % af medlemmer vi ikke har talt med har meldt sig ud/skiftet forbund.
  • 12,5 % af medlemmer vi har talt med har meldt sig ud/skiftet forbund.            
  • Effekt af opkald er ca. 40 % mindre frafald.                                                                   
  • 92 % af medlemmerne, vi har talt med, har været tilfredse med samtalerne på vegne af forbundet.

Klik her for resultater af effektmåling

  • Hvad kan du bruge os til?

    • Opdatering af medlemsdata
    • E-mail permissions
    • Medlemsundersøgelser
    • Tilfredshedsundersøgelser
    • Urafstemning
    • Indberetninger til lønstatistik
    • Velkomstkald til nyindmeldte
    • Servicekald til tillidsvalgte
    • Opkald til nyudlærte
    • Skabe synlighed og loyalitet
    • Og meget meget mere ...
  • Kontakt via telefonen til medlemmerne

    Vi kontakter jeres medlemmer via telefonen med nyttige informationer, om hvad i lige præcis kan tilbyde jeres medlemmer. Tilfredsheden ligger i gennemsnit på 92%. 

  • Spotmålinger via e-mail og sms

    Har i en måling eller information, der skal ud til medlemmerne er denne metode effektiv og nyttig.

  • Kampagnebaseret kontakt

    Når i har en bestemt kampagne eller en oplysning, i skal have udbredt blandt medlemmer, er dette måden at gøre det på.

  • E-mail permissions til forbundene

    E-mail permissions kan indhentes i hver samtale, således det enkelte medlem kan modtage nyhedsbreve mv. på e-mail.

  • Opdatering af medlemsdata

    Mobilnumre hentes i alle samtaler og opdateres på det enkelte medlem, så kontakt informationerne altid er korrekte.

  • Tilfredshedsundersøgeler

    Vi kan måle tilfredsheden med den service, i yder overfor det enkelte medlem

  • Systematisk kontakt

    Vi benytter os af et solidt IT-system, der sikrer, at det enkelte medlem ikke bliver ringet til 2 gange, og samtidigt sikrer at kontakten er målrettet den gruppe, i udvælger.

Samarbejdspartner

Malerforbundet

Besøg Malerforbundet

Dansk El-forbund

Dansk El-forbund

Besøg Dansk El-forbund

Serviceforbundet

Serviceforbundet

Besøg Serviceforbundet

Blik og rør

Blik&Rør

Besøg Blik & Rør

 3F

3F Aabenraa-Tønder

Besøg 3F Aabenraa-Tønder

3F

3F Sydfyn

Besøg 3F Sydfyn

3F

3F Høje Taastrup

Besøg 3F Høje Taastrup

Kontakt

Hør mere om hvad vi kan og hvordan vi kan hjælpe dig.

  • Gruppeleder. Mark Køhler Gundorph 

    Kontakt. Mandag - fredag: 10:00 - 18:00
    Telefonnummer: 22 87 22 87

    Send mig en mail: mgm@medlemskontakt.dk

  • Medarbejdere 

    Medlemskontaktcenteret består af 8 engagerede servicesupportere

    Alle medarbejdere er trænet i at tale med medlemmer i de forskellige
    forbund og har en bred faglig viden samt forståelse for fagbevægelsen
    og hvad den står for.

    Jeres medlemmer kommer til at tale med:

    • Jacob Sebastian Riber
    • Katarina Broberg
    • Awais Khan
    • Clara Maria Jacobsen
    • Jonas Kabels
    • Andreea-Cristina Micu
    • Sara Klindt Mortensen
    • Casper Jensen
    • Miranda Sulejmani
    • Valmir Bytyqi
    • Mathias Erecius Haugaard